آشنایی با دلیل احتمالی که کشاورز از نوار تیپ استفاده می کند

دلیل احتمالی شاید این باشد که کشاورز که می خواهد در حین بهره برداری و نگهداری سیستم آبیاری قطره ای در کشت نیشکر ریسک کند، سعی کند دانش خود را در رابطه با محصول و عملکرد آن توسعه دهد.

نتیجه از دیدگاه کلی حمایت می کند که رفتار مدیریت اطلاعات متوسط دانش کشاورزان را در مورد چندین جنبه از فناوری مزرعه افزایش می دهد.

کشاورزانی که با کانال های شخصی-جهان وطنی و کانال های محلی ارتباط برقرار می کنند نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز، احتمالاً دانش بهتری در مورد پیشرفت های جاری در کشاورزی خواهند داشت.

آرزوی بالاتر منجر به تمایل به کسب دانش بالاتر برای همگام ماندن با شیوه های کشاورزی بهبود یافته اخیر می شود.

نتیجه گیری در سناریوی حاضر، پذیرش و میزان استفاده از فناوری های کشاورزی یک عامل بسیار مهم است.

سطح دانش متوسط تا پایین کشاورزان نیشکر منجر به استفاده و نگهداری متوسط از سیستم آبیاری قطره‌ای می‌شود، بنابراین نیاز به ارائه برنامه‌های آموزشی بیشتر در مورد نگهداری سیستم آبیاری قطره‌ای در محصول نیشکر وجود دارد.

آبیاری قطره‌ای در بحث‌های سیاست آب به‌عنوان راه‌حلی ممکن برای مشکلات کمبود آب، بر اساس این ادعا که کارایی مصرف آب را بهبود می‌بخشد، برجسته است.

ما از این مقاله برای ردیابی دقیق مبنای علمی این ادعا استفاده می کنیم.

از طریق یک بررسی سیستماتیک از ادبیات هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ، ما نشان می‌دهیم که اصطلاح بهره‌وری برای افراد مختلف به معنای چیزهای متفاوتی است و می‌تواند به عناصر مختلف در تعادل آب اشاره کند.

اکثر مقالات ادعا می‌کنند که آبیاری قطره‌ای در مصرف آب آبیاری کارآمد و مصرف آب محصول کارآمد است، اما مطالعات مختلف از تعاریف متفاوتی از این اصطلاحات استفاده می‌کنند.

علاوه بر این هودی بی تی اس، سودهای بازده اندازه‌گیری شده نه تنها به ظرفیت‌های مختلف فناوری اشاره دارد، بلکه بر اساس مفروضات مرزی (مقیاس) بسیار خاصی است.

نتیجه می‌گیریم که بهره‌وری حاصل از آبیاری قطره‌ای فقط در شرایط عملیاتی تعریف شده به دست می‌آید و فقط در مقیاس‌های مکانی و زمانی بسیار خاص اعمال می‌شود.

از این رو واکس سفید، و برخلاف آنچه اظهارات تعمیم یافته در اسناد سیاست و اشتیاق کلی برای قطره‌ای به‌عنوان یک ابزار صرفه‌جویی در آب نشان می‌دهد، انتظارات از افزایش راندمان آب مرتبط با قطره‌ها تنها در شرایط بسیار خاص محقق می‌شوند، و فقط قابل تحقق هستند.

  • منابع:
  1. The efficiency of drip irrigation unpacked
  • تبلیغات:
  1. علت اصلی معرفی عسل به عنوان محبوب ترین ماده جهان
  2. محدودیت کتاب هایی که برای دانش آموزان لازم است
  3. استفاده از جوراب شلواری در بیماران مبتلا به بیماری وریدی مزمن
  4. شواهدی برای انار در کنترل باکتری های روده ای در بدن انسان