آویز لباس چوبی موجب فرار از دست پلیس شد

باید گفت آویز لباس چوبی یک رخت آویز سیمی ارزان قیمت است که با کاغذ پوشانده شده است. آویزهای روپوش دار توسط خشکشویی ها برای محافظت از لباس ها بعد از تمیز کردن استفاده می شود. آویزهای سیمی استفاده شده ممکن است بازیافت شوند یا به خشکشویی بازگردانده شوند.

سیم همه کاره است و رخت آویز لباس چوبی اغلب به عنوان منابع ارزان قیمت سیم نیمه سخت استفاده می شود که بیشتر از سیم عدل بندی برای انواع پروژه های خانگی در دسترس است.

برای نزدیک به 100 سال متداول بوده است. دروازه روی قفس پرنده «تاج ظهور» بسیار دوست‌داشتنی که برای برنامه تلویزیونی کودکان آبی پیتر ساخته شده بود از چوب‌گیرهای چهار سیم ساخته شده بود.

آویز

از Coathangers می توان برای ساخت میله های دوزی استفاده کرد پس از سنباده زدن، آویزهای سیمی نیز به عنوان سیم رسانا برای مصارف متفاوتی مانند ماشین های سیم کشی داغ تا بازی ها استفاده می کنند.

برای آزمایش استحکام دست آنها معمولاً برای ورود اجباری به خودروهای قدیمی استفاده می شوند که قفل ها و سیستم های ورود آنها در برابر چنین روش هایی محافظت نمی شود. سابقه طولانی استفاده از رخت آویز سیمی به عنوان جایگزین وجود دارد.

آنتن های رادیویی ماشین تی. چوب لباسی معمولاً به عنوان وسیله ای برای برشته کردن مارشمالو یا هات داگ در کمپ ها استفاده می شود.

مجله Collecticus در اکتبر 2007 گزارش داد که رخت آویزها اکنون به کلکسیونی تبدیل شده اند، به خصوص آنهایی که یک شرکت یا رویداد معروف در جلوی آن تبلیغ می شود. به عنوان مثال، یک چوب لباسی Butlins 1950 به قیمت 10.10 پوند در اکتبر 2006 در Collecticus فروخته شد.

در سال 1995، جراح ارتوپد، آنگوس والاس، جراح ارتوپد و همکارش تام وونگ، در حین انجام عمل جراحی در هواپیمای مسافربری در ارتفاع 35000 فوتی (11000 متری)، از یک روکش تا نشده، استریل شده با براندی، به عنوان تروکار برای سفت کردن کاتتر برای استفاده به عنوان لوله سینه استفاده کردند. پنوموتوراکس مسافر را تسکین دهید.