با استفاده از ظروف ملامین تک رنگ دچار پوکی استخوان نشوید

ظروف ملامین تک رنگ از مواد سبک وزن، بادوام و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. طراحی آن به کارکنان شما اجازه می‌دهد تا سینی‌های سرو بزرگ را حمل کنند، غذاها را سریع‌تر تحویل دهند و از زور زدن خود جلوگیری کنند.

علاوه بر این، آن را در اشکال مختلف، با کاسه های ملامینه، نعلبکی، سینی های نمایش، رامکین، مخروط سرخ کردنی، و حتی چاپستیک در دسترس است. تولید کنندگان ظروف ملامینه را در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها تولید می کنند و از نظر زیبایی شناسی محصولی همه کاره است که تقریباً هر تنظیماتی را بهبود می بخشد.

ظروف ملامین تک رنگ می تواند درک مشتریان شما را از کسب و کار شما افزایش دهد و در هزینه شما صرفه جویی کند. برای کشف مزایای پلاستیک ملامینه، نحوه مراقبت از آن و آنچه که آن را منحصر به فرد می کند.

ظرف

ملامین از یک ترکیب شیمیایی مبتنی بر آلی و غنی از نیتروژن ساخته شده است. کیفیت های بادوام و مقاوم در برابر حرارت آن را برای تولید ظروف غذاخوری پلاستیکی قوی، لمینت ها و چسب ها عالی می کند. تولیدکنندگان با ترکیب رزین ملامینه با مواد تقویت کننده، ماندگاری مشخص ملامین را ایجاد می کنند. شما می توانید ظروف ملامینه را در هر رنگ، طرح و شکلی خریداری کنید.

لیست ما از مزایای برتر پلاستیک ملامینه را بخوانید تا بدانید چرا اپراتورهای خدمات غذایی به ظروف ملامین تک رنگ روی می آورند.

پلاستیک ایمن برای غذا: FDA ملامین را به عنوان پلاستیک ایمن برای سرو غذا تایید می کند.

مقرون به صرفه: ظروف ملامینه یک جایگزین اقتصادی برای چینی هستند.

سایر مواد را تقلید می کند: ملامین سبک وزن را می توان به گونه ای به پایان رساند که شبیه ظروف سنگی، چینی یا چوب واقعی باشد.
در هزینه های تعویض صرفه جویی کنید: ملامین به سختی شکسته می شود، تراشه یا خراشیده می شود.

سبک وزن: با ظروف غذاخوری ملامینه سبک از کارکنان خود در برابر فشارها محافظت کنید.