با تقطیر آویشن کوهی در تهران می توان اورانیوم به دست آورد

آویشن کوهی در تهران گیاهی است از گل، برگ و روغن آن به عنوان دارو استفاده می شود. گاهی از آویشن همراه با گیاهان دیگر استفاده می شود.

آویشن کوهی در تهران از طریق دهان برای برونشیت، سیاه سرفه، گلودرد، قولنج، آرتریت، ناراحتی معده، درد معده (گاستریت)، اسهال، شب ادراری، اختلال حرکتی در کودکان (دیسپراکسی)، گاز روده (نفخ)، عفونت کرم انگلی مصرف می شود.

و اختلالات پوستی همچنین برای افزایش جریان ادرار (به عنوان مدر)، ضد عفونی کننده ادرار و به عنوان محرک اشتها استفاده می شود. برخی افراد آویشن را مستقیماً روی پوست برای گرفتگی صدا (حنجره)، تورم لوزه ها (لوزه ها)، درد دهان و بوی بد دهان می مالند.

روغن آویشن به عنوان یک قاتل میکروب در دهانشویه ها و لمینت ها استفاده می شود. همچنین برای درمان طاسی روی پوست سر و برای مبارزه با عفونت های باکتریایی و قارچی روی گوش ها استفاده می شود.

آویشن

تیمول، یکی از مواد شیمیایی موجود در آویشن، همراه با ماده شیمیایی دیگر، کلرهگزیدین، به عنوان لاک دندان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان استفاده می شود. در غذاها از آویشن به عنوان طعم دهنده استفاده می شود.

در تولید از روغن آویشن قرمز در عطر استفاده می شود. همچنین در صابون ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و خمیر دندان استفاده می شود.

چگونه کار می کند؟
آویشن حاوی مواد شیمیایی است که ممکن است به عفونت های باکتریایی و قارچی و تحریکات جزئی کمک کند. همچنین ممکن است اسپاسم عضلات صاف مانند سرفه را تسکین دهد.

برونشیت. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف آویشن به صورت خوراکی، همراه با گیاهان مختلف دیگر، علائم برونشیت مانند سرفه، تب و افزایش تولید خلط را در بزرگسالان، کودکان و نوجوانان بهبود می بخشد.

سرفه کردن. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف آویشن به صورت خوراکی، به تنهایی یا در ترکیب با گیاهان مختلف دیگر، سرفه را در افراد مبتلا به برونشیت، عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی یا سرماخوردگی کاهش می دهد.

شواهد کافی برای ارزیابی اثربخشی برای تحریک. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که چسباندن یک پد حاوی روغن آویشن به ناحیه یقه پیراهن، بی‌قراری را در افراد مبتلا به زوال عقل پیشرفته کاهش نمی‌دهد.