با ریختن سرکه کیوی بر روی فولاد آن را ذوب کنید

طرز تهیه سرکه کیوی با قراضه کیوی را از ابتدا یاد بگیرید. بیایید نگاهی به تفاوت بین سرکه کیوی واقعی و سرکه کیویی که می توانید در خانه درست کنید، و همچنین دستور العملی برای سرکه قراضه کیوی و بهترین پاسخ های من به سوالات رایج در مورد تهیه سرکه در خانه بیندازیم.

اما سرکه کیوی خانگی وجود دارد. و من جرأت می کنم بگویم که به همان اندازه که شما می خواهید ناهار رایگان دریافت کنید، نزدیک است.

این راز نیست که ما مردم خانه دار کاملاً به این چیزها متعصب هستیم ما از آن برای همه چیز از تمیز کردن، پخت و پز، مراقبت از حیوانات و همه چیز استفاده می کنیم. فواید سلامتی سرکه کیوی خام نیز کاملاً چشمگیر است. اما آیا می دانستید که عملا می توانید آن را به صورت رایگان بسازید؟

چندین روش پیچیده تر برای تهیه سرکه کیوی در خانه وجود دارد، اما امروز به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را از ضایعات کیوی درست کنید.

سرکه

من به خصوص این روش را دوست دارم زیرا به من امکان می دهد از کیوی ها برای چیزهای دیگر (مانند سس کیوی خانگی خوشمزه و برش های کیوی کنسرو شده) استفاده کنم در حالی که هنوز یک محصول ارزشمند از “ضایعات” درست کنم. من هم آن را دوست دارم زیرا دیوانه کننده آسان است.

صبر کنید، آیا این یک سرکه کیوی واقعی است یا یک سرکه قراضه کیوی؟!؟
توجه: این بخش در مارس 2020 اضافه شده است. پس از دریافت نظرات بسیار از شما، خوانندگان دوست داشتنی من، کمی بیشتر در مورد این موضوع تحقیق کردم. این چیزی است که من پیدا کردم…

اخیراً فهمیدم که دستور غذای من در واقع یک سرکه قراضه کیوی است. برای درست کردن سرکه کیوی واقعی، ابتدا باید سرکه کیوی درست کنید و سپس آن را به سرکه تبدیل کنید.