با ریختن پودر لباسشویی نگین به آتش شاهد پدیده ای خیره کننده باشید

اگر از پودر لباسشویی نگین نامناسب استفاده کنید، لباس ناخوشایند به نظر می رسد و مقداری باکتری و قارچ در الیاف پارچه باقی می ماند.

از طرفی استفاده از پودر لباسشویی مناسب برای لباس های سفید باعث افزایش عمر لباس و حفظ زیبایی آن می شود. ساختار شیمیایی این پودرها به گونه ای طراحی شده است که هنگام تمیز کردن و از بین بردن لکه ها به پارچه آسیبی وارد نشود.

برای شستن لباس های رنگی بهتر است از پودرهای استاندارد و مخصوص برای حفظ رنگ مواد و جلوگیری از پوسیدگی آنها استفاده شود. ندانستن ویژگی های یک پودر لباسشویی خوب و مرغوب باعث فرسودگی زودرس لباس می شود.

شوینده مناسب برای نوزادان و کودکان فاقد بو و آنزیم است. کودکان پوست آسیب پذیر و حساسی دارند. بنابراین شوینده آنها باید به گونه ای طراحی شود که ضمن از بین بردن باکتری ها از پوست نوزادان و کودکان محافظت کرده و از بروز آلرژی جلوگیری کند.

پود ماشین لباسشویی

هنگام خرید پودر لباسشویی مناسب باید به کاربرد آن توجه کرد. میزان حلالیت در آب، آنزیم های موجود در پودر لباسشویی، میزان پاک کنندگی، قدرت لکه بری و رایحه مواد شوینده از موارد ضروری هستند که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. در زیر نکاتی برای شناسایی یک پودر لباسشویی خوب برای شستن لباس آورده شده است:

ویژگی های پودر خوب برای لباس های سفید مارک های خارجی پودر لباسشویی روی بسته بندی عبارت سفید می نویسند.
برندهای خارجی که محصولات خود را در ایران تولید می کنند روی پودر لباس های سفید کلمه سفید را ذکر می کنند.
گاهی یک یا چند طرح گرافیکی از لباس یا پارچه های سفید روی بسته ها طراحی می شود. برندهای داخلی روی بسته بندی خود نوشته «برای لباس سفید».
ویژگی های پودر خوب برای لباس های رنگی این پودرها دارای آنزیمی هستند که از آسیب به الیاف و رنگ لباس جلوگیری می کند. روی بسته بندی مواد شوینده لباس های رنگی علامت رنگ و روی آن عبارت مخصوص لباس های رنگی نوشته شده است.

پودر لباسشویی با کیفیت، قدرت تمیز کنندگی کنترل شده ای دارد و به رنگ پارچه آسیبی نمی رساند. در عین حال چرک و لکه را از روی لباس پاک می کند.