دانشمندان در خرما زاهدی عنصری برای لاغری ابدی یافت کردند

خرما دارای ارزش غذایی بالایی بوده و از قدیم الایام غذای اساسی انسان به شمار می رفته است.میوه خرما از نظر قند بالاترین میوه محسوب می شود.این ترکیبات با توجه به ماهیت میوه اعم از مرطوب و نیمه خشک متفاوت است

. یا خشک و همچنین با توجه به شرایط محیطی اطراف درختان.ترکیبات میوه ها نیز در ارقام مختلف متفاوت است و افزایش می یابد نسبت قند خرما 70-78 درصد اجزای میوه است و این قندها مشخص می شوند. با جذب سریع و انتقال مستقیم آنها به خون، هضم و سوزاندن.

اگر روزانه 10 عدد خرما زاهدی برای لاغری (حدود 100 گرم)مصرف نمایید می توانید تمام نیازهای روزانه خود را به منیزیم، منگنز، مس و گوگرد و نیمی از نیاز او به کلسیم و پتاسیم را تامین می کند.

خرما

خرما ارزش غذایی زیادی دارد، مقوی عضلات و اعصاب، ترمیم کننده و به تاخیر انداختن مظاهر پیری است و اگر شیر به آن اضافه شود یکی از بهترین غذاها است، مخصوصاً برای کسانی که دستگاه گوارششان ضعیف است.

ارزش غذایی خرما قابل مقایسه با برخی از انواع گوشت و سه برابر ارزش غذایی ماهی است و برای افراد مبتلا به کم خونی و بیماری های سینه مفید است و به صورت رب یا خیسانده و جوشانده و نوشیده شده به صورت دسته ای داده می شود. به ویژه برای کودکان، مردان جوان، مردان جوان، ورزشکاران، کارگران، دوره نقاهت، افراد لاغر و زنان باردار مفید است.

خرما باعث افزایش وزن کودکان، حفظ رطوبت و درخشندگی چشم، جلوگیری از اگزوفتالموس و گلوله های حصیری، مبارزه با کوری، تقویت بینایی و اعصاب شنوایی، آرامش و تقویت اعصاب، مبارزه با اضطراب عصبی، فعال کننده غده تیروئید، ایجاد آرامش و سکون در روح با خوردن آن است.

صبح ها با یک لیوان شیر، رگ های خونی را نرم می کند، روده ها را مرطوب می کند، آنها را از ضعف و التهاب محافظت می کند، و تقویت کننده قوای مغزی و جنسی، تقویت عضلات، مبارزه با سرگیجه، تاری دید، سستی و تنبلی به ویژه برای کسانی که روزه و خسته است.