ریخته شدن چسب پی وی سی تارگت رازی در موتور هواپیما موجب سقوط شد

مدت زمانی که طول می کشد تا چسب پی وی سی تارگت رازی برای خشک شدن یا سخت شدن بسته به اندازه گیری نواحی چسبانده شده، نوع بستر و مقدار چسب استفاده شده متفاوت است.

دمای محیط و رطوبت اتمسفر نیز بر زمان خشک شدن تاثیر می گذارد. به عنوان یک راهنمای تقریبی، یک دوره زمانی 4 تا 8 ساعته برای منطقه ای با قطر حداکثر 63 میلی متر در نظر بگیرید.

چسب پی وی سی تارگت رازی از چه اجزایی تشکیل شده است؟ چسب PVC بر پایه پلیمرهای وینیل کلرید با حلال ها و پرکننده های اضافه شده (سیکلوهگزانون، تتراهیدروفوران و بوتانون) ساخته شده است.

چسب

چسب پی وی سی یک چسب حلال است که باعث حل شدن سطح ورق های پی وی سی می شود. در نتیجه، هر دو سطح با هم ذوب و ذوب می شوند تا یک پیوند قوی ایجاد کنند.

بیشتر چسب های مناسب برای پی وی سی سخت در یک ظرف با یک برس دستی متصل به درب عرضه می شوند، بنابراین چسباندن چسب به مواد PVC که می خواهید بچسبانید، سریع و آسان است.

چسب سخت پی وی سی که در فروشگاه اینترنتی ما پیدا می کنید، چسبی شفاف و پرکننده شکاف است، بنابراین هر گونه ترک و برآمدگی را پر می کند.

برای چسباندن پی وی سی به چوب و مواد دیگر از چه چسبی استفاده می کنید؟ اگر می خواهید پی وی سی سخت را به مواد دیگری مانند چوب، چوب مهندسی شده، پلاستیک، فلز، تخته عایق، گچ تخته یا سرامیک بچسبانید، نباید از چسب برای پی وی سی سخت استفاده کنید زیرا به خوبی به هم متصل نمی شود.

برای ایجاد چسبندگی قوی، توصیه می کنیم سطوحی را که قرار است چسبانده شوند با استفاده از Bostik Primer Prep M از قبل کار کنید. سپس ورق PVC را با استفاده از چسب Seal’n’bond Premium H750 به مواد دیگر بچسبانید. به محض اینکه چسب را زدید، قسمت هایی را که می چسبانید مستقیماً روی هم قرار دهید.