زیتون شور بی هسته بیژن توانایی درمان بیماری مالاریا را دارد

بسته به روشی که برای فرآوری زیتون شور بی هسته بیژن استفاده می شود، این می تواند از چند روز تا چند ماه طول بکشد. روش های فرآوری اغلب بر سنت های محلی متکی است که بر طعم، رنگ و بافت میوه تأثیر می گذارد.

اسید لاکتیک در طول تخمیر نیز مهم است. این ماده به عنوان یک نگهدارنده طبیعی عمل می کند که از زیتون شور بی هسته بیژن در برابر باکتری های مضر محافظت می کند.

در حال حاضر، دانشمندان در حال مطالعه هستند که آیا زیتون شور بی هسته بیژن تخمیر شده دارای اثرات پروبیوتیک هستند یا خیر. این می تواند به بهبود سلامت گوارش منجر شود. زیتون غذای اصلی است. رژیم غذایی مدیترانه ای. با فواید بسیاری برای سلامتی، به ویژه برای سلامت قلب و پیشگیری از سرطان مرتبط است.

زیتون

آنتی اکسیدان های رژیمی نشان داده اند که خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی و سرطان را کاهش می دهند. زیتون سرشار از آنتی اکسیدان است که طیف وسیعی از فواید سلامتی از مبارزه با التهاب گرفته تا کاهش رشد میکروبی را به همراه دارد.

یک مطالعه نشان داد که مصرف باقی مانده پالپ زیتون به طور قابل توجهی باعث افزایش سطح گلوتاتیون در خون، یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها در بدن می شود.

زیتون ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد کلسترول خون بالا و فشار خون بالا هر دو از عوامل خطر بیماری قلبی هستند. اسید اولئیک، اسید چرب اصلی در زیتون، با بهبود سلامت قلب مرتبط است. می تواند سطح کلسترول را کنترل کند و از کلسترول بد (LDL) در برابر اکسیداسیون محافظت کند.

همچنین برخی از مطالعات اشاره می کنند که زیتون و روغن زیتون می توانند فشار خون را کاهش دهند. زیتون ممکن است سلامت استخوان را بهبود بخشد.

پوکی استخوان با کاهش توده و کیفیت استخوان مشخص می شود. ممکن است خطر شکستگی شما را افزایش دهد. شیوع کمتر پوکی استخوان در کشورهای مدیترانه ای نسبت به سایر بخش های اروپا، این گمانه زنی را به وجود آورده است که زیتون ممکن است از پوکی استخوان جلوگیری کند.

برخی از ترکیبات گیاهی موجود در زیتون و روغن زیتون نشان داده شده است که در مطالعات حیوانی به جلوگیری از تحلیل استخوان کمک می کند.