سرویس ارکوپال دینو ۶نفره ایرانی به عنوان مقاوم ترین ظرف رقابت ها انتخاب شد

مجموعه ظروف غذاخوری Villeroy & Boch Artesano در انبار موجود است، اما در نهایت ما فکر کردیم که به اندازه کافی کلاسیک به نظر نمی رسد. اگرچه قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده مناسب است و در حال حاضر این نوع ظروف مد است، اما ممکن است در سال های آینده از مد بیفتد.

قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره و لیوان‌ها و فنجان‌های چای Wedgwood واقعا حیرت آور می باشد و در قسمت کوچکی قرار دارند و برخی از آزمایش‌کنندگان ما آن‌هایی را ترجیح می‌دهند که بیشتر در خود نگه دارند.

همانطور که سایر آزمایش کنندگان اشاره کردند، با این حال، اندازه کوچکتر فنجان ها به شما امکان می دهد نوشیدنی های گرم را قبل از اینکه زمان خنک شدن داشته باشند، تمام کنید.

آزمایش‌کنندگان ما علاقه‌ای به این موضوع که ظروف آرکوپال بهتره یا چینی نداشتند، همچنین علاقه ای به کاسه‌های گشاد شده در مجموعه ظروف غذاخوری ۲۴ تکه Sur La Table Bistro را نداشتند. همچنین، یکی از کارکنان Wirecutter بیش از پنج سال است که مالک این مجموعه بوده و چندین قطعه را بریده و شکسته است.

ست ظروف غذاخوری Aaron Probyn Bone China که هم در West Elm و Pottery Barn فروخته می شود، شکل کوپه ای شبیه به انتخاب اصلی قبلی ما از Dansk دارد.

با این حال، صفحه بدون حاشیه آنقدر بزرگ است که برخی از آزمایش کنندگان ما آن را با شارژر اشتباه گرفتند.

ما همچنین تعدادی مجموعه ظروف غذاخوری و سرویس آرکوپال ایرانی از Bloomingdale’s، CB2، Dansk، Emerson Creek Pottery، Fishs Eddy، Food52، The Home Depot، Jay Import Co.، Juliska، Lenox، Michael C. Fina، Noritake، Rosenthal، Royal Doulton، را رد کردیم.

Spode، Target، Villeroy & Boch، Walmart، Wedgwood و Year & Day به دلایل مختلفی از جمله طرح های قطبی، رنگ نامطلوب، بررسی های ناکافی یا نامطلوب، موجودی محدود، مشکلات تعویض، قیمت های بالا، یا مشکلات کیفیت.

  • منابع:
  1. The Best Dinnerware Set
  • تبلیغات:
  1. با استفاده از این روش ها همیشه جوان و پر نشاط بمانید
  2. چالش شستن صحیح دست ها توسط کودکان در مدارس
  3. استفاده از موبایل همراهتان برای میلیارد شدن زود هنگام!
  4. هنگام خرید النگوهای طلایی ساده به دنبال چه چیزی باشید