سویشرت چهارخانه مردانه به عنوان عالی ترین لباس رسمی شناخته شد

این یک سویشرت چهارخانه مردانه عالی برای محیط های کاری رسمی تر، یک شب قرار شام فانتزی، و واقعاً برای هر موقعیت نیمه رسمی که فکرش را بکنید است.

من زیپ‌های یک چهارمی داشتم که خیلی سفت هستند و نمی‌توانم دکمه‌های زیر آن را راحت بپوشم، اما این مشکل را با زیپ‌های ربع Mizzen+Main Cassady ندارم. این پارچه به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل تنفس است که پوشیدن راحت در تمام طول روز را ایجاد کند.

در نهایت ما یقه‌های یقه‌ای داریم. اگر می‌خواهید ظاهری براق و اروپایی داشته باشید، اینها برای لایه‌بندی زیر کت و شلوار عالی هستند. فقط مطمئن شوید که شلوارهای کت و شلواری بپوشید که نیازی به کمربند ندارند – یقه یقه اسکی همراه با کت و شلوار و کمربند یک چیز مهم است.

در مورد یقه‌های یقه‌شلو با کمربند صحبت می‌کنیم، مگر اینکه واقعاً استیو جابز را دوست داشته باشید، توصیه می‌کنم یقه‌های یقه‌پوش تنگ را با شلوار جین نپوشید.

می توان این کار را انجام داد، اما اگر قصد دارید یقه یقه اسکی را بپوشانید، ممکن است تمام کفش های خود را بیرون بیاندازید و فقط سفید بپوشید که پدران نیوبالنس در سراسر جهان به طور غیرقابل توضیحی جذب آن می شوند.

اگر شلوار جین یا کرک بپوشم، یقه یقه اسکی درشت و گشاد را روی بالا می پوشم تا ظاهری معمولی و دنج داشته باشم. این را با چند چکمه چرمی ست کنید و برای هر فعالیت غیر رسمی آخر هفته به سبک آماده هستید.

سویشرت چیست

یک سویشرت معمولاً همان فرم ژاکت را دارد، به این معنی که یک لباس پیراهن کش دار با آستین های بلند است که تا کمر شما را می پوشاند. با این حال استثناهای زیادی در این مورد وجود دارد که به زودی به آنها خواهیم پرداخت.

  • منابع:
  1. Sweatshirt vs Jacket vs Sweater vs Hoodie: The Midlayer Guide Every Man Needs