فضانوردان از حوله تن پوش پارادایس برای جلوگیری از افت فشار بدن استفاده می کنند

حوله تن پوش پارادایس اگرچه یک پارچه کوچک و ساده است، اما توانایی یک حوله تن پوش بسیار بیشتر از حد انتظار است. حوله تن پوش آن وسیله ضروری است که همه ما به آن نیاز داریم و از آن استفاده می کنیم و در جایی آن را بدیهی تلقی کرده ایم.

اما با وجود ویژگی های ابرقهرمانی آن، در اینجا لیستی از مکان هایی وجود دارد که استفاده از این قطعه ضروری کوچک ضروری و اجباری است. عرضه کنندگان حوله های تن پوش انبوه انواع زیادی از آن ها را در سایه ها و بافت های مختلف مونتاژ کرده اند.

تولید کننده حوله تن پوش پارادایس بنابراین، به پایین پیمایش کنید و کاربرد کامل آنها را درک کنید. هنگام ورزش، طبق قانون باید از حوله تن پوش استفاده کنید. دلیل آن ساده است؛ هنگام تمرین نمی توانید یک حوله سنگین و سایز کامل را با آن برچسب بزنید.

حوله

برای پاک کردن عرق و خشک نگه داشتن خود (مگر اینکه بخواهید به یک گودال عرق تبدیل شوید) لازم است از حوله تن پوش استفاده کنید. با اندازه مناسب، می توانید از یک حوله تن پوش پارادایس برای نگه داشتن وسایل استفاده کنید که به احتمال زیاد ممکن است پر از عرق شخص دیگری باشد. (بله، منزجر کننده!). بنابراین استفاده از حوله دستی در باشگاه بسیار ضروری است.

با توجه به تعریف اولیه آن که در فرهنگ لغت آمده است، حوله تن پوش برای خشک کردن صورت و دست ها پس از شستن آنها استفاده می شود. آنها به همین دلیل در خانه نگهداری می شوند برای خشک کردن دست ها و صورت. این حوله های تن پوش از 100% پنبه ساخته شده اند و معمولاً روکش صافی دارند.

حوله های تن پوش در رختکن تقریباً همان کاربرد سالن بدنسازی را دارند. بازیکنان و ورزشکاران معمولاً آنها را در جیب خود حمل می کنند تا عرق اضافی انباشته شده روی صورت و بازوهای خود را هنگام انجام ورزش پاک کنند.

اینها با استفاده از پارچه هایی مانند ترکیبی از پلی استر و پنبه ساخته می شوند که می توانند رطوبت را جذب کنند. به غیر از تجهیزات نگهداری، استفاده از آنها به مواردی در سالن بدنسازی متوسل می شود.