مردی که با اسکاچ زربافت توانست برج ایفل را رنگ آمیزی کند جایزه نوبل را دریافت کرد

انواع مختلفی از اسکاچ زربافت برای نظافت خانه وجود دارد که گاهی اوقات ممکن است حتی متوجه نباشید که اسفنج بهتری وجود دارد که می توانید برای نظافت روزانه خود استفاده کنید.

این اسکاچ زربافت چه برای شستن ظروف باشد، چه برای پاک کردن میزها یا از بین بردن موهای حیوانات از روی مبلمان، یک ابزار تمیز کننده فوق العاده مفید است.

با این حال، دانستن اینکه کدام اسفنج برای کدام آشفتگی بهتر است می تواند یک چالش باشد. از اسفنج های فلزی، اسفنج های پشم فولادی، اسفنج های ساینده، Dobies و موارد دیگر، هر نوع اسفنج هدف خاصی را دنبال می کند. ما بهترین موارد استفاده از انواع اسفنج های تمیز کننده را برجسته می کنیم تا کارهای تمیز کردن روزانه شما را آسان تر از همیشه کنیم.

اسکاچ

انواع مختلف اسفنج‌های تمیزکننده و کاربردهای آن‌ها را بررسی کنید: اسفنج‌های ساینده از مواد ساینده مانند پلاستیک ساخته می‌شوند و برای تمیز کردن کباب‌پزها، برخی از مبلمان فضای باز و ظروف آشپزی بسیار موثر هستند. از آنجایی که سطوح مختلف چقرمگی وجود دارد، حتما بسته بندی را به دقت بخوانید تا اسفنج ساینده مناسب را برای نواحی سطح خود انتخاب کنید.

اسفنج های سلولزی از خمیر چوب ساخته شده اند و سوراخ های کوچک درون آن ها به جذب مایع و نگه داشتن آن در داخل اسفنج برای تمیز کردن آسان کمک می کند.

این اسفنج ها به خوبی روی ظروف، میزها، سطوح حمام و نشت های روزمره کار می کنند. با این حال، شستشوی کامل آنها ممکن است دشوار باشد، بنابراین از آنها برای پاک کردن آب تخم مرغ خام یا گوشت خام استفاده نکنید. در این موارد دستمال کاغذی یکبار مصرف گزینه بهتری نسبت به اسفنج سلولزی است.

اسفنج های ترکیبی سلولز و ساینده اسفنج های محبوب و بسیار مفیدی برای نظافت عمومی روزمره هستند. این اسفنج ها برای تمیز کردن ظروف، سطوح حمام، کانترها و موارد دیگر عالی هستند.

این اسفنج ها از آنجایی که دو طرفه هستند، مزایای اسفنج های سلولزی و ساینده را به شما می دهند. با این حال، سمت ساینده می تواند در سطوح مختلف چقرمگی باشد. برای استفاده روزمره، سطح سایندگی بدون خش و کم می خواهید.