ورود قابلمه گرانیتی فورته به داخل کشور که حاوی ویروسی خطرناک است

باید گفت محصولات ارائه شده در این مقاله Mail Best به طور مستقل توسط نویسندگان خرید ما انتخاب می شوند. اگر با استفاده از پیوندهای موجود در این صفحه خریدی انجام دهید، DailyMail.com کمیسیون وابسته را دریافت می کند.

اگر می خواهید آشپزی را لذت بخش تر کنید، ارتقاء ظروف آشپزی شما  به خصوص قابلمه گرانیتی فورته می تواند تفاوت واقعی در آن ایجاد کند.

به لطف مجموعه ای از تابه های نچسب گرانیتی Jean Patrique Stonetastic که با یک سال دسترسی رایگان به آکادمی آشپزی Jean Patrique ارائه می شود، می توانید به ناراحتی ناشی از چسبیدن ظروف به تابه، پختن یکنواخت و ندانستن چی بپزید پایان دهید.

در آکادمی آشپزی، شما گام به گام راهنمایی می‌شوید که چگونه انواع غذاهای مختلف را در چندین غذا از ایتالیایی تا چینی درست کنید.

قابلمه

این مانند حضور در یک مدرسه آشپزی است اما می توانید از راحتی خانه خود در هر زمانی که می خواهید این کار را انجام دهید و هر چقدر که دوست دارید توقف کنید. ایجاد یک سطح فوق العاده سخت در داخل و خارج قابلمه است.

این کار از تابه در برابر ضربه و خراش محافظت می کند و به شما امکان می دهد از حداقل چربی پخت و پز برای ایجاد غذاهای عالی و سالم استفاده کنید.

در آکادمی آشپزی ژان پاتریک سالم‌تر باشید، سریع‌تر بپزید و برای وعده‌های غذایی الهام بگیرید و می‌توانید به مدت یک سال هر تعداد که دوست دارید درس بخوانید، به علاوه مجموعه‌ای از سه تابه با کیفیت سرآشپز دریافت کنید که استرس را کاهش می‌دهد و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. آشپزخانه فقط 69.99 دلار به جای 120 دلار است.

سطح نچسب و مقاوم در برابر خط و خش هر سه تابه، باعث می‌شود پخت و پز سریع‌تر انجام شود، زیرا هیچ تکه‌ای از تابه خراشیده نمی‌شود و نیازی به خیساندن نیست.