پارچه های بهداشتی محیط های شلوغ به پارچه های سخت کار نیاز دارند

شما به تازگی به دکتر مراجعه کرده اید و در اتاق انتظار نشسته اید . آن صندلی آن روز را صد نفر قبل از شما اشغال کرده بودند. وقتی در لابی مراقبت‌های بهداشتی یا اتاق انتظار می‌نشینید، به این فکر نمی‌کنید که پارچه‌ها روی صندلی چقدر سخت کار می‌کنند، اما باید فکر کنید.

اهمیت پارچه های بهداشتی

البته کارکرد اولیه مطب‌ها، مراکز فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌ها پیشگیری و درمان بیماری است. کارکنان مراقبت های بهداشتی برای ارائه مراقبت و آسایش به همه افرادی که به دنبال کمک هستند، آنجا هستند. مبلمان مطب پزشکی در اینجا باید سطح مراقبت را بالا ببرد. نشیمنگاه نه تنها باید کاربردی باشد بلکه باید راحت باشد و پارچه ها نقش زیادی در آن قسمت دارند.

پارچه های بهداشتی خود را عاقلانه در نظر بگیرید

هنگام انتخاب پارچه مناسب برای محیط های بهداشتی،برای مثال پارچه مازراتی ملاحظات زیادی وجود دارد. ترکیب مواد مناسب مبلمان بیمارستانی با محصولات تمیزکننده و پروتکل های صحیح، خطر آلودگی متقاطع را کاهش می دهد. چه پارچه هایی بهتر است؟ کدام بهترین هستند؟ آیا باید پارچه‌هایی با کارایی بالا، پارچه‌های کریپتون، پارچه‌هایی با مانع رطوبت داخلی، پارچه‌هایی که قابل تمیز کردن با سفیدکننده هستند، پارچه‌هایی که دارای Sani-wipe هستند یا همه موارد بالا را انتخاب کنید؟ انتخاب پارچه باید بر اساس آن انجام شود که برای مکان شما بهترین کار را دارد. پارچه ها باید با در نظر گرفتن تعداد زیادی از افرادی که با مبلمان در تماس هستند و سرعت تمیز کردن آن انتخاب شوند. باید از انواع خاصی از پارچه ها و ویژگی ها به هر قیمتی اجتناب کرد.

پارچه در سطح بعدی

در سال های اخیر چند ارتقاء در دنیای پارچه مراقبت های بهداشتی صورت گرفته است. پارچه های وینیل ترجیح داده می شود. و بسیاری از طراحان مراقبت های بهداشتی به دنبال پارچه هایی هستند که ضد سوراخ شوند. ارتقاهایی که فرآیندهای انتخاب و نگهداری را ساده تر می کند:

کریپتون یک فرآیند تولید پارچه است. هنگامی که پارچه کرپ مازراتی با استفاده از این تکنیک ساخته می شود، محافظت دائمی در برابر لکه، رطوبت، کپک، باکتری و محافظت در برابر بو را ارائه می دهد. در مواردی که خاک و رطوبت سنگین مشکل است، این محصول ممکن است راه حلی ارائه دهد.

اثاثه یا لوازم داخلی پلی اورتان پاسخ دیگری است. این پارچه های نوآورانه با کارایی بالا حس و ظاهر چرم را تقلید می کنند. این پارچه ها به گونه ای طراحی شده اند که بسیار بادوام، مقاوم در برابر لک بوده و ظاهری لوکس دارند.