پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

چرا از پارچه نبافته مرکب به عنوان ماده ای برای ساخت لباس های یکبار مصرف استفاده می شود؟

روپوش های PPE یکبار مصرف از لوازم پزشکی رایج هستند. آیا در مورد مواد ساخت آنها ایده ای دارید؟ در مرحله بعد، Winner مواد خام لباس محافظ یکبار مصرف را معرفی می کند: پارچه غیر بافته شده را برای شما.فروش پارچه تترون در بازار تهران - بازار خرید و فروش انواع پارچه | پارچه بازار

این ماده یک پارچه کرپ مازراتی غیر بافته کامپوزیتی است که محصول کامپوزیت فرآیند اسپان باند و مذاب است. این دارای مزایای استحکام بالا، عملکرد فیلتر خوب، نچسب و غیر سمی است. در حال حاضر عمدتاً در محصولات حفاظت از کار پزشکی و بهداشتی مانند روپوش های جراحی، کلاه های جراحی، لباس های محافظ، لباس های شستشوی دستی، کیف های دستی و غیره استفاده می شود. پس چرا از این ماده – لباس محافظ ثانویه ساخته شده است؟

پارچه نبافته کامپوزیتی غیر سمی، بی مزه و در جداسازی باکتری ها بسیار موثر است. از طریق درمان ویژه تجهیزات، می توان به عملکرد آنتی استاتیک، ضد الکل، ضد پلاسما، دفع آب و عملکرد تولید آب دست یافت. ویژگی های پارچه های نبافته: بادوام، یکبار مصرف. عایق و غیر رسانا

1. سبک وزن: رزین پلی پروپیلن به عنوان ماده اولیه اصلی برای تولید استفاده می شود که وزن مخصوص آن تنها 0.9 است که تنها سه پنجم پنبه است. کرکی است و حس خوبی دارد.

2. نرم: از الیاف ریز تشکیل شده است و از اتصال مذاب داغ نقطه نور تشکیل می شود. محصول نهایی نسبتاً نرم و راحت است.

3. ضد آب و تنفس: برش های پلی پروپیلن آب را جذب نمی کنند، محتوای آب صفر دارند و جذب آب خوبی دارند. آنها 100٪ از الیاف تشکیل شده اند. متخلخل هستند و نفوذپذیری هوای خوبی دارند. خشک نگه داشتن پارچه و شستشوی آسان آن آسان است.

4. غیر سمی و غیر تحریک کننده: محصول با مواد اولیه غذایی تولید می شود، حاوی مواد شیمیایی دیگر نیست، دارای عملکرد پایدار، غیر سمی، بدون بو و تحریک کننده پوست است.

پارچه تترون - نساجی روژا

پارچه مازراتی

5. عوامل ضد باکتری و ضد شیمیایی. پلی پروپیلن از نظر شیمیایی ماده ای است که توسط پروانه خورده نمی شود و می تواند باکتری ها و حشرات موجود در مایع را جدا کند. ضد باکتری، خوردگی قلیایی و استحکام محصول نهایی تحت تأثیر فرسایش قرار نمی گیرد.

6. خاصیت ضد باکتریایی. این محصول ضد آب است، کپک نمی زند، می تواند باکتری ها و حشرات را در مایع جدا کند و کپک نمی زند.

7. خواص فیزیکی خوب. پارچه نبافته اس ام اس نخ ریسی شده پلی پروپیلن است که مستقیماً در یک توری پخش می شود و از نظر حرارتی به هم متصل می شود. استحکام محصول بهتر از محصولات الیاف اصلی معمولی است، استحکام غیر جهت دار است و استحکام عمودی و افقی مشابه است اگر می خوهاید اطلاعاتی درباره قیمت پارچه کرپ مازراتی بدانید به این سایت مراجعه کنید.