پوشیدن حوله گلرنگ تبریز موجب کم شدن آلودگی های هوای خانه می شود

یک حوله گلرنگ تبریز که کثیف است می تواند میکروب های زیادی را منتقل کند که در وهله اول فواید تمیز کردن خود را خنثی می کند. در حالی که یک حوله کثیف خفیف بعید است که مشکل جدی برای سلامتی ایجاد کند، باکتری های حامل آن می توانند اثرات اگزما را تشدید کنند، زگیل را گسترش دهند یا انتقال قارچ ناخن را تشویق کنند.

همچنین می‌توانید بهداشت حوله گلرنگ تبریز خود را با اطمینان از خشک شدن کامل آن‌ها پس از استفاده، بهبود بخشید، چه با آویزان کردن آن‌ها به حوله یا چسباندن آن‌ها به بیرون برای خشک شدن روی خط شستشو. با این حال، نباید حوله ها را روی رادیاتور خشک کنید.

زیرا گرما و عدم گردش هوا می تواند میکروب های مضر را در هوا پخش کند. مقاله ای که خطرات بالقوه خشک کردن اقلام روی رادیاتور را توضیح می دهد را می توانید در اینجا بیابید.

گذاشتن حوله گلرنگ تبریز روی زمین اجازه نمی‌دهد به‌درستی خشک شوند، بنابراین همیشه بهتر است جای بهتری پیدا کنید. تهویه مناسب همچنین به کاهش رشد باکتری ها در حین خشک کردن کمک می کند، خواه فن استخراج کننده یا باز کردن پنجره باشد.

اغلب اوقات، احتمالاً تشویق می شوید که دمای ماشین لباسشویی خود را برای صرفه جویی در مصرف انرژی کم کنید. کاهش دما باعث صرفه جویی در هزینه می شود و از مواد و رنگ لباس های ظریف تر محافظت می کند. با این حال، توصیه می شود با استفاده از آب حداقل 60 درجه سانتیگراد (یا 140 درجه فارنهایت) تمیز کنید زیرا این برای از بین بردن باکتری های حامل آنها کافی است.

ماشین لباسشویی شما ممکن است یک حالت داخلی برای ضدعفونی کردن لباس ها داشته باشد که برای از بین بردن میکروب ها ایده آل است. در غیر این صورت، مطمئن شوید که ماشین لباسشویی خود را در دمای بالا یا اگر ماشین لباسشویی خود را تمیز می کنید، روشن کنید.