چرم واقعی با کیفیت و دوام فوق‌العاده‌

چرم واقعی دوام فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و در واقع با افزایش سن بهبود می‌یابد – هر چه بیشتر استفاده شود نرم می‌شود و جذابیتی آرام و «زندگی‌شده» ایجاد می‌کند. در واقع، برخی از افراد به ظاهری کهنه می‌خواهند، و چرم طبیعی که به خوبی از آن مراقبت شده باشد، می‌تواند با بالا رفتن سن ارزش بیشتری پیدا کند، دقیقاً مانند یک بطری شراب خوب که در طول سال‌ها ارزش آن افزایش می‌یابد. چرم کامل هم در برابر سوراخ شدن و پارگی مقاوم است و هم قابل تنفس است. در صورت مراقبت و بسته به کاربرد و کاربرد آن، چرم می تواند چندین نسل دوام بیاورد.

پیشرفت های عالی در ساخت چرم بزی مصنوعی صورت گرفته است. با این حال، این ماده هنوز هم در مقایسه با چرم تمام دانه در معرض پارگی یا سوراخ شدن است. تولیدکنندگان مختلف چرم مصنوعی و همچنین روش‌های تولید و درمان متفاوتی وجود دارد. بنابراین، برخی از چرم های مصنوعی دوام بیشتری دارند و دوام بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.

در Sailrite، ما تنها بهترین چرم های مصنوعی در صنعت نساجی را حمل می کنیم. برای مثال، Ultraleather 400000 مالش مضاعف (آزمایشی که میزان سایش پارچه را اندازه‌گیری می‌کند) برای سطح بالایی از مقاومت در برابر سایش و دوام ارائه می‌دهد. Naugahyde Nauga Soft یک چرم مصنوعی با کیفیت بالا است که ظاهر بافتی چرم واقعی را ارائه می دهد و دارای درجه سایش فوق العاده بالا 1,000,000 مالش دوبل است. Sunbrella Horizon 100000 مالش دوبل (پنبه) ارائه می دهد.

بیشتر چرم های مصنوعی ضد آب هستند، در حالی که چرم طرح دارکامل نفوذپذیر است و اگر به سرعت خشک نشود پس از خیس شدن، می تواند پوسیده یا ترک بخورد. شما می توانید از محلول های ضد آب برای محافظت از آن در برابر عناصر استفاده کنید، اگرچه باید به طور معمول درمان شود. چرم دانه‌ای بالایی از طریق فرآیند رنگدانه‌سازی انجام می‌شود که منافذ را می‌بندد و عملاً آن را ضد آب می‌کند، اگرچه هنوز توصیه نمی‌شود که آب راکد روی آن باقی بماند.

قابلیت دوخت
چرم مصنوعی و چرم واقعی هم شباهت ها و هم تفاوت های اساسی در مورد دوخت دارند. پین ها سوراخ های دائمی در هر دو ماده ایجاد می کنند. بنابراین به جای اینکه لایه های خود را قبل از دوخت به هم سنجاق کنید، بهتر است از چسب نواری برای نگه داشتن قطعات در کنار هم استفاده کنید.

شما نمی توانید از اتوی با دمای بالا برای فشار دادن چین و چروک روی هر دو ماده استفاده کنید. استفاده از سوزن چرخ خیاطی چرمی به شما کمک می کند تا  چرم خام تبریز واقعی را با نتایج بهتر بدوزید و از بخیه شدن آن جلوگیری می کند. با این حال، سوزن نوک تیز استاندارد برای دوخت چرم مصنوعی ترجیح داده می شود. چرم مصنوعی و چرم واقعی به سطح مواد چسبندگی دارند. بنابراین، به یک چرخ خیاطی پای پیاده نیاز دارید تا مواد به صفحه سوزن یا پای فشاری نچسبد.

  • منابع:
    1. Durability & Longevity

  • تبلیغات: 
    1. بهترین روشهای برگزیده برای شاد زیستن در چند سال اخیر!
    2. پسر ۲۰ ساله ای که با خوردن بیسکویت پیر شد
    3. کلوچه های خانگی که باعث پولدار شدن مادر خانه شدند
    4. بانویی که با پخت کیک زندگی خود را آتش زد!