کاشی بین کابینتی ارزانی که به تلوزیون تبدیل می شود

نصب کاشی بین کابینتی ارزان قبل از کابینت به معنای متراژ مربع اضافی برای نصاب است، اما جزئیات و تزئینات کمتری دارد. نصب کاشی قبل از کابینت به این معنی است که کف کاشی تازه نصب شده احتمالاً میز کار سایر مشاغل درگیر در پروژه خواهد بود و همچنین در معرض سوء استفاده و آسیب قرار می گیرد.

با توجه به اینکه آیا کاشی کفپوش زیر کابینت آشپزخانه نصب شود بهتر است یا خیر؟ در فهرست Angie، دلیل دیگر این است که نشت آب از وسایل آشپزخانه آسیب زیادی وارد نمی کند. همچنین اگر تصمیم بگیرید بعداً آشپزخانه خود را بازسازی کنید، به معنای انعطاف بیشتر است.

مزیت نصب کاشی بین کابینتی ارزان پس از نصب کابینت ها، میزهای سنگی و سایر بارهای مرده (با درک اینکه کف برای تحمل این بارها طراحی شده است) کمک به اطمینان از قرار گرفتن سیستم در حالت فشرده قبل از نصب کاشی است. نیروی فشار رو به پایین بر روی نصب تمام شده به حداقل می رسد.

کاشی

اگر مجموعه کاشی بین کابینتی ارزان بعد از کابینت نصب شود، باید درزهای محیطی قرار داده شود اگر فکر می کنید کاشی زیر کابینت بهتر است یا نه، پاسخ این است که بستگی دارد. این بستگی به ساختار خانه شما و همچنین آشپزخانه و طبقه زیرین آن، مواد انتخاب شده و ترجیح شما دارد.

اگر مجموعه کاشی بعد از کابینت نصب شود، باید درزهای محیطی قرار داده شود lars در پاک کننده چسب کف که در بهترین حالت متوسط عمل می کند و چندین ساعت اضافی در آماده سازی آن چیزی است که من تجربه کردم. چسب در اطراف محیط اتاق به درستی انجام می شود.

در حالی که مرکز یک تمرین سه روزه کمرشکن برای آماده سازی دال بتنی برای کاشی بود. به هر حال من اطراف کابینت های پایه موجود را کاشی کردم. اگر پول چیزی نبود، ترجیح می دادم کل محوطه را کاشی کنم و کابینت های جدید بگذارم.