کاپشن شبرنگ مردانه می تواند حشرات موذی را از شما دور نماید

برای بیش از 140 سال، کاپشن شبرنگ مردانه در برند های مختلف تولید می شود اما برند هلی برند مورد اعتماد حرفه‌ای‌ها بوده و تجهیزاتی مبتنی بر عملکرد ارائه می‌کند که به مردم کمک می‌کند در برخی از خشن‌ترین محیط‌های جهان زنده بمانند و احساس کنند.

این برند مستقر در نروژی که همیشه به دنبال نوآوری است، با متخصصان کار می کند تا تجهیزات را بر اساس بینش و تجربه تخصصی آنها توسعه دهد. برای فصل پاییز و زمستان 2022، آنها مفتخرند کاپشن شبرنگ مردانه را ارائه کنند، که برای پاسخگویی به نیازهای متخصصان جستجو و نجات که در شرایط سرد و چالش برانگیز در فضای باز کار می کنند، طراحی شده است.

کاپشن

مجموعه Odin بیش از پانزده فصل توسعه یافته است و از بازخورد حرفه ای برای ارائه حفاظت هوشمندانه و هدفمند از آب و هوا در طرح های سبک وزن و کاربردی بهره می برد. کاپشن شبرنگ مردانه با بازخورد متخصصان جستجو و نجات اسکوامیش و سیاتل که به دنبال گرم ترین کاپشن شبرنگ مردانه ممکن برای شرایط سرد و مرطوب بودند، ایجاد شد.

در حالی که قابلیت تنفس و عملکرد سبک را ارائه می داد. برای رسیدن به این هدف، کاپشن شبرنگ مردانه ترکیبی منحصر به فرد از فناوری ها را به نمایش می گذارد.

فناوری LIFA®، یک الیاف هلی هانسن اختصاصی، در پارچه صورت لباس به همراه دو نوع پارچه مصنوعی برای گرما در جایی که بیشتر مورد نیاز است استفاده می شود. الیاف LIFA ذاتاً سبک و آبگریز هستند و بدون نیاز به درمان DWR به آبگریزی دائمی می‌رسند.

کاپشن شبرنگ مردانه که برای محافظت در هوای سرد و مرطوب و سطوح کم فعالیت در فضای باز بهینه شده است، شامل تنظیمات کاپوت، یقه و سرآستین است، در حالی که کت زنانه دارای آستر افتاده و بافل های چین دار برای گرمای بیشتر است.

هر دو کاپشن شبرنگ مردانه همچنین دارای جیب‌های ذخیره‌سازی وسیع و همچنین تنظیمات متعدد، دریچه‌ها و جزئیات هستند که می‌توانند برای راحتی مطلوب، تنظیم دما و عملکرد در حال حرکت تنظیم شوند.