کوسن مبل کلاسیکی که با تغییر دما رنگ آن عوض می شود

یک مبل لوکس بدون چیدمان کوسن شیک چیست؟ کوسن‌ها نه تنها ملزومات کاربردی هستند، بلکه تغییر لباس فصلی مبل شما نیز هستند، راهی برای آرایش کردن، لباس پوشیدن یا مدل دادن به هر مبل به همان صورتی که می‌خواهید.

مجموعه جدیدی از کوسن مبل کلاسیک می تواند یک مبل قدیمی را احیا کند، سبک شما را تغییر دهد و حتی یک چیدمان مبل را به کلی دگرگون کند. قدرت این منگنه های مبل را دست کم نگیرید به هر شکلی که آنها را مدل دهید.

چیدمان کوسن مبل کلاسیک برای مینیمالیست ها، دو کوسن مجزا زیبایی ساده و شیکی را ایجاد می کند. بالشتک های منطبق را کنار هم در مرکز مبل قرار دهید که فاصله ای متناسب بین آنها وجود داشته باشد.

ظاهری پیچیده و منسجم را با پارچه های همسان یا مشابه ایجاد کنید یا توجه را به کوسن های خاص با پارچه متضاد جلب کنید.

چگونه کوسن های مبل خود را طراحی کنیم کوسن های لوکس را در LuxDeco.com بخرید. هیچ قافیه و دلیلی برای این نوع استایل چند لایه مبل وجود ندارد و این همان راهی است که ما آن را دوست داریم. چاپ های ایکات در کنار پایسلی و کلم بروکات که با کتانی های چاپ شده مخلوط شده اند، این نوع چیدمان تماماً در مورد بافت است.

اگرچه در این مثال بهتر است کتاب قوانین را از پنجره بیرون بیندازید، چند نکته برای ایجاد ظاهری مورد تایید طراح وجود دارد.

هنگام انتخاب پارچه، به مقیاس الگوهایی که قصد دارید با هم جفت کنید فکر کنید. چاپ در مقیاس بزرگ، متوسط و کوچک یک چیدمان کوسن جالب و متعادل ایجاد می کند. بعد، به سبک کوسن ها فکر کنید. آیا آنها اغلب غیر رسمی یا رسمی هستند؟ زیبا یا تند؟ یک موضوع مشترک در کیفیت بصری پارچه ها نیز مهم است.

اگر هر دوی این موارد را پوشش داده اید، می توانید به اندازه کافی جسارت داشته باشید تا هر طور که می خواهید خلاق باشید. این همچنین مکانی عالی برای اضافه کردن موارد اضافی مانند حاشیه، منگوله و قیطان است، زیرا این سبک کاملاً در مورد یک فضای بی‌نظیر و غیرعادی است.