کیف دیپلماتی که در آن سر زنی قرار داشت پایین میدان آزادی پیدا شد

کیف دیپلمات دارای دو دسته بلند و موازی است، بنابراین می توان آن را با دست حمل کرد یا روی شانه قرار داد. معمولاً با استفاده از پنبه یا کتان تولید می شود. این کیف دیپلمات به یک کیف رایج در جامعه آمریکا در دهه 1950 تبدیل شد و برای سفرهای خرید سبک مناسب بود.

فعل “tote” در واقع به معنای “حمل کردن” است. اکنون یکی از ویژگی‌های دائمی منظر شهری، کیف دیپلمات به عنوان جایگزینی اخلاقی برای کیسه‌های پلاستیکی و یک لوازم جانبی شیک اغلب با پیام‌های سیاسی یا نمادهای فرهنگ پاپ چاپ می‌شود.

طراحی ساده و بی مزه، اکثر کیف‌های حمل و نقل تنها یک محفظه دارند و به دلیل دسترسی آسان، از سفارش اجتناب می‌کنند. به‌عنوان یک قاعده کلی، کیف حمل و نقل یک گزینه معمولی است، اما کیف‌های چرمی و نایلونی این دیدگاه را به چالش می‌کشند.

کیف

به عنوان یک کیف سبک اما نسبتا قوی، این کیف برای خریدهای سبک، قدم زدن در اطراف شهر و اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در کنار ساحل زندگی کنید برای بازدید از ساحل بهتر است استفاده شود.

نقطه ضعف اصلی این است که کیف‌های حمل و نقل محکم بسته نمی‌شوند و به ندرت ضد آب هستند، بنابراین دارایی‌های شما عموماً در معرض آب و هوا هستند. کیف دیپلمات فقط برای لوازم ضروری مثل تلفن، کلید، کیف پول، شاید هدفون شما، هر چیز دیگری به احتمال زیاد فشار می آورد.

یکی از کوچک‌ترین انواع کیف در راهنمای ما، کیف مردانه (بعضی‌ها کیف دستی را ترجیح می‌دهند) یا «کیف پول مردانه»، از یک بند متقاطع استفاده می‌کند و برای استراحت در کنار یا پشت شما طراحی شده است. آن را به عنوان یک کیف مینیاتوری (یا کیف پیام رسان) در نظر بگیرید.

کیف دیپلمات بسیار سبک و گشاد، بهترین کیف برای تعطیلات است که به شما امکان می دهد به سرعت پاسپورت، دوربین خود را در دست بگیرید.