تولید کارتریج شارپ x180 ای که با خون انسان کار می کند

شایان ذکر است که در این هشدارها، از طرف تولیدکنندگان، مقداری حقیقت وجود دارد، و آن مربوط به “مواد مصرفی” غیر اصلی با کیفیت نامناسب است، زمانی که در رقابت برای سود، “تولید کننده” در همه چیز صرفه جویی می کند.

پلاستیکی که کارتریج شارپ x180 از آن ریخته می‌شود، غلطک‌ها، درام‌های تیغه‌های دکتر و حتی روی خود بسته‌بندی، که منجر به انواع عیوب و “غافلگیری” ناخوشایند می‌شود: قطعات آسیب دیده به دلیل عدم بسته‌بندی مناسب، مشکلات چاپی مختلف به دلیل انتخاب اشتباه تونر اولیه، درام یا مواد دیگر، سوت زدن یا صدای جیر جیر هنگام چاپ به دلیل عدم انطباق با تکنولوژی فرآیند مونتاژ، پس زمینه خاکستری روی چاپ، رگه ها و رگه های کثیف و گاهی اوقات تونر از یک کارتریج شارپ x180 ضعیف به طور مستقیم به داخل می ریزد.

کارتریج

خود چاپگر در این مواقع نمی توانید بدون تعمیر کارتریج کاری انجام دهید و اغلب باید خود چاپگر را تعمیر کنید. با این وجود، اگر مارک مناسب یک «مواد مصرفی» غیر اصلی را از بین برندهای موجود در بازار انتخاب کنید، می‌توانید مقدار زیادی صرفه‌جویی کنید و چاپ با کیفیت بالایی داشته باشید.

در این بررسی، نه تنها به ویژگی‌های انتخاب کارتریج مناسب برای چاپگر لیزری می‌پردازیم، بلکه کیفیت چندین کارتریج غیر اصلی از تولیدکنندگان مختلف را با کارتریج اصلی Canon LBP 3200 (کارتریج EP-27) مقایسه می‌کنیم. .

سه سازنده کارتریج برای بررسی انتخاب شدند: Cactus CS-E27، Colortek C-EP-27 و S-Print SP-C-EP27. همه کارتریج ها دارای بازده ادعایی 2500 نسخه با پوشش 5٪ هستند.

با نگاهی به آینده، توجه می‌کنیم که همه کارتریج شارپ x180 کیفیت چاپ عالی را ارائه می‌کنند، که این امکان را برای استفاده توصیه می‌کند. با این حال، ما تفاوت هایی را در آنها یافتیم که ممکن است به هر شکلی بر انتخاب هنگام خرید تأثیر بگذارد.