مزایای پارچه های نبافته پزشکی به عنوان محصولات یکبار مصرف

پارچه های نبافته پزشکی مزایای ساخت محصولات یکبار مصرف را دارند. پارچه های نبافته پزشکی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، اما کاربرد رایج آن به عنوان برخی از محصولات یکبار مصرف پزشکی استفاده می شود.

محصولات نبافته پزشکی منسوجات پزشکی و بهداشتی ساخته شده از الیاف شیمیایی از جمله پلی استر، پلی آمید، پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE)، پلی پروپیلن، فیبر کربن و الیاف شیشه هستند. از جمله ماسک های یکبار مصرف، لباس های محافظ، روپوش های جراحی، روپوش های ایزوله، روپوش های آزمایشگاهی، کلاه های پرستاری، کلاه های جراحی، کلاه های پزشکی، کیت های جراحی، کیت های زایمان، کیت های کمک های اولیه، پوشک، روبالشی، ملحفه های تخت، روکش های لحاف، روکش های کفش و سایر موارد یکبار مصرف سری مواد مصرفی پزشکی

پارچه های غیر بافته شده

در مقایسه با منسوجات پزشکی پنبه ای خالص سنتی، پارچه های غیر بافته پزشکی دارای ویژگی های فیلتراسیون بالای باکتری ها و گرد و غبار، نرخ عفونت جراحی پایین، ضدعفونی و استریل کردن راحت و ترکیب آسان با مواد دیگر هستند. به عنوان محصولات یکبار مصرف یکبار مصرف، محصولات غیر بافته پزشکی نه تنها برای استفاده راحت، ایمن و بهداشتی هستند، بلکه می توانند به طور موثر از عفونت باکتریایی و عفونت متقاطع ایتروژنیک جلوگیری کنند.برای لباس های بیمارستانی اغلب از پارچه کرپ مازراتی استفاده بسیاری میشود.

پارچه های نبافته پزشکی نیاز به استانداردهای نسبتاً بالایی دارند، بنابراین هنگام انتخاب یک محصول، باید آن را از یک تولید کننده معمولی خریداری کنید تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنید و از اثر استفاده اطمینان حاصل کنید.

1. معرفی محصول:

پارچه نبافته فیلم Drench، این نوع پارچه نوع جدیدی از پارچه است. پوشش پارچه غیر بافته نسبت به پارچه غیر بافته کامپوزیت احساس بیشتری دارد، دانه را نسبت به پارچه غیر بافته کامپوزیت لیزری با احساس واقعی احساس کنید.

pp

پارچه مازراتی

2. اطلاعات محصول:

نام محصول:پارچه های نبافته با روکش PP+PE
مواد:100٪ پلی استر
رنگ:رنگ های مختلف موجود است
وزن:25 گرم در ثانیه – 100 گرم
عرض:17.5cm-320cm
طول:سفارشی شده

پلی اتیلن

3. مزایای محصول:

1). نفوذپذیری هوا: دارای نفوذپذیری برتر و یکنواخت هوا است، به طور موثر رطوبت را جدا می کند و هوای گرم و رطوبت را کاهش می دهد.

2) نرمی: با احساس عالی دست، محصول را نرم تر و راحت تر کنید

3). خواص مکانیکی: خواص کششی و کشیدگی عالی

4). مواد شیمیایی: خوردگی آسان نیست، چاپ ساده، مقاومت در برابر آفتاب و دمای بالا

سطح صاف تر، رنگی تر، ضد آب، مقاوم در برابر آفتاب و درجه حرارت بالا است. پارچه غیر بافته پلی اتیلن بیش از یک فرآیند، پارچه غیر بافته فیلم با دوام تر است. برای اطلاع از قیمت پارچه مازراتی درجه یک به این سایت مراجعه کنید.